.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدي مقدم و رويانيان سرپرستي وزارت کشور را رد کردند

در ميان نامزدهاي احتمالي سرپرستي وزارت کشور نام احمدي مقدم ، رويانيان ، مصباحي ، هاشمي و سعيدلو بيشتر از ديگران ذکر مي‌شد که با اين حساب بايد گفت اکنون دوگزينه از اين مجموعه خارج شدند.همچنين شايعاتي مبني بر حضور علي کردان در دفتر رئيس جمهور به عنوان رئيس دفتر منتشر شده است

اسماعيل احمدي مقدم فرمانده نيروي انتظامي و محمد رويانيان معاون راهور ناجا خبر انتصاب احتمالي هريک از آنان به سرپرستي وزارت کشور را رد کرده اند.
يک فرد مطلع ضمن گفتگو با البرز گفت: هيچ صحبتي با اين دو نفر درباره سرپرستي ساختمان خيابان فاطمي نشده و صحبتهايي که در اين باره ميشود بي پايه و صرفا در حد گمانه است.

اين فرد که مايل نبود نامش فاش شود گفت: رويانيان پس از لغو شدن استانداري مازندرانش مايل به افزايش سطح همکاري نيست افزود احمدي مقدم هم گفته است فقط در صورت تکليف شدن امر از سوي عاليترين مقام کشور چنين کاري خواهد کرد وگرنه خودش ميلي به حضور در وزارت کشور ندارد.

گزارش البرز حاکي است قبلا" در ميان نامزدهاي احتمالي سرپرستي وزارت کشور نام احمدي مقدم ، رويانيان ، مصباحي ، هاشمي و سعيدلو بيشتر از ديگران ذکر مي‌شد که با اين حساب بايد گفت اکنون دوگزينه از اين مجموعه خارج شدند. همچنين شايعاتي مبني بر حضور علي کردان در دفتر رئيس جمهور به عنوان رئيس دفتر منتشر شده است.
گفته ميشود شيخ الاسلام به عنوان معاون اجرايي و رئيس گروه مشاوران جوان به همکاري با دولت ادامه خواهد داد و سعيدلو به ساختمان خيابان فاطمي ميرود


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.